Loading ...
close

چمبر رطوبت و دما

logo
چمبر رطوبت و دما

 

 

 (Temperature & Humidity Chamber)

 محصول کمپانی GOTECH تایوان

مدل GT-7005

 

کاربرد: این دستگاه به طور گسترده ای برای تست قطعات الکترونیکی، لوازم خانگی، فلزات، لاستیک، پلاستیک، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی، مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت شبیه سازی شرایط مختلف محیطی و رطوبت، درجه حرارت و رطوبت ثابت آزمون جهت بررسی دوام قطعات و سازگاری و خواص محصول را دارا می باشد.این دستگاه در مدل های مختلف موجود می باشد

 دستگاه چمبر رطوبت و دما چیست؟

چمبر تست شرایطی محیطی،برای اینکه بدانیم شرایط محیطی مانند آب و هوا، رطوبت، حرارت، گرد و غبار، ارتفاع از سطح دریا و … چه تأثیراتی بر روی محصولات بیولوژیک، قطعات صنعتی و تجهیزات الکترونیکی داشته و تا چه اندازه عملکرد تعریف‌‌شده برای آن دستگاه یا محصول را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از محفظه‌ای به نام چمبر تست محیطی (Environmental Chamber) استفاده می‌کنیم.

می‌توان گفت که محفظه های تست های شرایط محیطی به صورت مصنوعی شرایط خاص مورد نظر را برای نمونه آزمایشگاهی شبیه‌سازی می‌کند تا بتوان با اطمینان خاطر بیشتری از آن محصول در یک شرایط خاص محیطی استفاده نمود. همچنین با استفاده از چمبر تست محیطی می‌توان میزان دوام، کارآیی، سازگاری و یا آسیب‌پذیری محصولات و تجهیزات را در یک شرایط غیر منتظره و غیر متعارف محیطی نیز بررسی و ارزیابی نمود تا ریسک سرمایه‌گذاری به حداقل ممکن کاهش یابد.

گروه GT-7005-A

این دستگاه دارای LCD رنگی  Touch screen وبا 10 برنامه و 999 سیکل در 120 مرحله قابل اجرا می باشد.

گروه GT-7005-C

این دستگاه دارای SD کارت و LCD رنگی  Touch screen و قابلیت اتصال به کامپیوتر و با 120 برنامه و 999سیکل در1200 مرحله قابل اجرا می باشد.

گروه GT-7005-T

دستگاه شرایط محیطی رومیزی مدل GT-7005-T دارای LCD رنگی Touch screen  و 10 برنامه و 999 سیکل در 120 مرحله قابل اجرا می باشد.

 

 

ثبت نظر
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد