Loading ...
close

EinScan_S

logo
EinScan_S

 

اسکنر سه بعدی مدل EinScan_S  یک اسکنر رومیزی است که یک اسکن سه بعدی قابل چاپ را با دقت نسبتا بالا برای یک رنج از برنامه های خلق چاپ های سه بعدی ارائه می دهد.Einscan_s  در صنعت اسکن برای طراحی های مدل های سه بعدی، اسکنی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. 

 

دقت و کیفیت بالا (High accuracy ):

- اسکنر سه بعدی مدل Einscan-s با بهره گیری از تکنولوژی نور سفید مدل های سه بعدی را به آسانی و با کیفیت بالا اسکن می کند.

 

اسکن رنگی (color texture scan):

Einscan_s  می تواند از یک طرح مهندسی اطلاعات رنگ و بافت را بگیرد ؛ و می تواند گرافیک کامپیوتری , انیمیشن , دستیابی های دیجیتالی , نمونه سازی , پرینت رنگی سه بعدی و ... اعمال کند .

 

دو رنج اسکن (two scan options  ):

Einscan-s مجهز است به اسکن اتوماتیک (Automatic Scan) و اسکن آزاد (Free Scan) برای اسکن کردن. Einscan- s توانایی اسکن کردن ازمدل های بزرگ و کوچک را دارد. که این دو مدل اسکن کاملا متمایز از یکدیگر می باشند.

 

 

از کوچک به بزرگ (From small to large):

Einscan-s توانایی اسکن از مدل های کوچک و بزرگ را دارد. ماکسیمم اسکن سایز 200*200*200 mm در حالت اسکن خودکار(Automatic scan) و ماکسیمم اسکن سایز 700*700*700 mm در حالت سکن آزاد (Free scan) می باشد.

 

 

سریعتر از همیشه (faster than ever):

اسکن خودکار روی یک دایره ( همان حول چرخش 360 درجه ) کمتر از 3 دقیقه طول میکشد , سه برابر سریعتر از اسکنرهای 3D مشابه در بازار که با سینی دوار اسکن میکنند , می باشد. 

 

استفاده آسان (simple to use):

اسکنر سه بعدی مدل Einscan-s  به هر شخصی اجازه اسکن می دهد، با یک کلیک کردن فرآیند اسکن به طور خودکار مدل سه بعدی را در کامپیوتر اسکن خواهد کرد فایل های خروجی این اسکنر stl و obj  می باشد که میتوانید در بسیاری از برنامه های کاربردی سه بعدی اعمال کنید.

 

 

آماده برای چاپ (ready to print):

همه مدل های دیجیتال اسکن شده با Einscan_s  برای پرینت در پرینترهای سه بعدی بدون هیچ کار ویرایشی آماده هستند . 

 

 

نورهای امن برای چشم (Eye safety lighting):

منبع نور سفید , در مقایسه با اسکنرهای لیزری امن تر و بی ضررتر است.

 

لینک های مرتبط:

اسکنر سه بعدی Eascan_D

اسکنر سه بعدی EinScan_pro

اسکنر سه بعدی optimScan_3m 

اسکنر سه بعدی optimscan_5M

 

ثبت نظر
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد